Χονδρικό ή Λιανικό Εμπόριο

Πολλές επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα χρησιμοποιούν για τη μηχανογράφηση τους εμπορικές εφαρμογές καλύπτοντας τις ανάγκες τους με αξιοπιστία και καινοτομία.

PRISMA Win® ERP

Το Ολοκληρωμένο Σύστημα Αξιοποίησης Επιχειρησιακών Πόρων, καρπός της πολυετούς εμπειρίας και εφαρμοσμένης τεχνογνωσίας της Megasoft, το οποίο εξασφαλίζει απρόσκοπτη λειτουργιά με τον πιο ασφαλή και σίγουρο τρόπο.

Το κορυφαίο αυτό λογισμικό μηχανογράφησης έχει δημιουργηθεί εξΆ αρχής σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία και αξιοποιώντας πλήρως τους επιχειρησιακούς πόρους, καλύπτει συνολικά τις μηχανογραφικές ανάγκες της επιχείρησης.
Το PRISMA Win ERP, εκμεταλλευόμενο την αιχμή της τεχνολογίας, αποτελεί βασικό στοιχείο διαφοροποίησης της επιχείρησης, προσφέροντας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που χρειάζεται, σε μια εποχή όπου απαιτείται η αξιοποίηση της πληροφορίας στο μέγιστο. Παράλληλα, προσφέρει τον απόλυτο έλεγχο της επιχείρησης σε κάθε διαδικασία, έτσι ώστε οι φυσικοί της πόροι να αξιοποιούνται και να χρησιμοποιούνται με τον οικονομικότερο τρόπο.
Xειρίζεται άψογα τον υψηλό όγκο δεδομένων των επιχειρήσεων με πλήρη ορατότητα και έλεγχο σε κάθε τομέα της. Εξασφαλίζει την αυτοματοποίηση των διαδικασιών, προσφέροντας ευελιξία και ταχύτητα. Είναι επεκτάσιμο και κυρίως προσφέρει μία συνολική θεώρηση της θέσης της επιχείρησης, αξιοποιώντας την πληροφόρηση που λαμβάνεται αυτόματα από τα τμήματά της.
Συμβάλλει στο να ληφθούν οι αποφάσεις που πρέπει, τη χρονική στιγμή που πρέπει, σε μία βάση πλήρους ενημέρωσης, και με την πληροφορία να είναι διαθέσιμη σε αληθινό χρόνο.
To PRISMA Win ERP βοηθά τις επιχειρήσεις που το επιλέγουν να επιτύχουν την αυξανόμενη παραγωγικότητα, το χαμηλότερο κόστος, την κερδοφορία, την εξέλιξη και τους ευτυχέστερους πελάτες!

Χαρακτηριστικά
Εμπορική Διαχείριση (5 χειριστών)

• Διαχείριση Αποθήκης με Κωδικούς Ομοίων Αντιστοιχίες & Εφαρμογές Ειδών
• Διαχείριση Barcodes
• Διαχείριση Διαστάσεων
• Παραγωγή - Κοστολόγηση
• Διαχείριση Παρτίδων
• Συναλλαγές Εξωτερικού
• File Manager

MS - SQL Server (5 χειριστών)

Λογιστική Διαχείριση - Λογιστικά Προγράμματα (5 χειριστών)
• Γενική Λογιστική
• Αναλυτική Λογιστική
• Διαχείριση Παγίων με αυτόματες αποσβέσεις
• Διαχείριση Εντύπων
• Intrastat
• Γέφυρα σύνδεσης Οικονομικής & Εμπορικής Διαχείρισης

Διαχείριση Πελατών / Προμηθευτών
• Αυτόματη αναζήτηση και καταχώρηση στοιχείων από τη Γ.Γ.Π.Σ.
• Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία
• Στατιστικές Πληροφορίες
• Ετικετογράφος
• Ομαδική ενημέρωση / διαγραφή
• Αναζητήσεις Πελατών με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
• Ομαδική Αποστολή E-mail και SMS
• Αποστολή μηνιαίων συγκεντρωτικών καταστάσεων Μ.Υ.Φ

Διαχείριση Αποθήκης
• Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία Ειδών
• Στατιστικές Πληροφορίες
• Αναζητήσεις με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
• Διαχείριση Χαρακτηριστικών
• Διαχείριση Εικόνας
• Διαχείριση πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων
• Ομαδική ενημέρωση / διαγραφή
• Αυτόματη ενημέρωση Απογραφής Αποθήκης από excel ή αρχεία κειμένου
• Αυτόματες ενημερώσεις τιμοκαταλόγων προμηθευτών
• Συγκεντρωτικό δελτίο αποστολής και Συγκεντρωτικό δελτίο επιστροφής

Διαχείριση Αξιογράφων
H εφαρμογή προσφέρει μια ολοκληρωμένη διαχείριση αξιογράφων με δυνατότητα απεριόριστων κινήσεων, ομαδική επεξεργασία εγγραφών και πληθώρα εκτυπώσεων (ληξιάριο, απογραφές κ.α.).

• Παρακολούθηση εισπρακτέων και πληρωτέων αξιογράφων της επιχείρησης ή των πελατών.
• Μεταβίβαση ή εξόφληση αξιογράφων και έγκαιρη ενημέρωση για τις απαιτήσεις και τις υποχρεώσεις που προκύπτουν.

Διαχείριση Πωλήσεων
Η εφαρμογή προσφέρει ένα έξυπνο κύκλωμα παρακολούθησης όλων των εμπορικών συναλλαγών από την παραγγελία έως και την Τιμολόγηση και κάνει τις καθημερινές πωλήσεις μια εύκολη και ευχάριστη υπόθεση προσφέροντάς ευελιξία και ασφάλεια δεδομένων.

• Ολικός ή μερικός μετασχηματισμός των παραστατικών με δυνατότητα επιλογής ποσοτήτων ειδών, σε άλλα ανωτέρου σταδίου.
• Ομαδική Τιμολόγηση με δυνατότητα ορισμού αυτόματης ομαδοποίησης ομοίων ειδών (Group) με ίδια τιμή.
• Εισαγωγή ειδών στα παραστατικά με αυτόματη αλλαγή γραμμής.
• Χρήση αναγνώστη barcode για ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα.
• Διαθέσιμες πληροφορίες όπως χαμηλό απόθεμα είδους, πλαφόν, συνολικός τζίρος και κατώτατη τιμή πώλησης κατά την καταχώρηση ειδών στο παραστατικό, με δυνατότητα ταυτόχρονης παραγγελίας σε προμηθευτή, όπου αυτό απαιτείται.
• Αυτόματος υπολογισμός ειδικού φόρου για κάθε είδος (π.χ. φόρος οινοπνεύματος, ανακύκλωσης, δημοτικός κ.α.).
• Ηλεκτρονική τιμολόγηση

Αποστολή παραστατικών με e-mail με τη χρήση εύχρηστου εργαλείου για την εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος. Η αποστολή και λήψη παραστατικών ηλεκτρονικά, μέσω της εφαρμογής, μειώνει αισθητά τη χρήση αναλώσιμων εκτύπωσης και χαρτιού, ενώ προσφέρει τη δυνατότητα αποτελεσματικότερου ελέγχου των παραστατικών και της συμφωνίας μεταξύ τους.

Διαχείριση Αγορών
Εύκολη διαχείριση όλων των σταδίων της αγοράς από την προσφορά, την παραγγελία και την παραλαβή των ειδών, έως την καταχώρηση του Δελτίου Αποστολής και του Τιμολογίου.

• Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα ολικού ή μερικού μετασχηματισμού των παραγγελιών διατηρώντας πάντα τις αρχικές παραγγελίες. Επιπλέον, διαχειρίζεται τις οριζόμενες επιβαρύνσεις ποσοστιαία και νομισματικά που λειτουργούν προσθετικά ή αφαιρετικά στην καθαρή ή στη μικτή αξία (π.χ. κρατήσεις δημοσίου, έξοδα μεταφοράς κ.α.)
• Διαχείριση Κοστολογίου, έτσι ώστε παράλληλα με την καταχώρηση ειδών στο παραστατικό αυτόματα να καταχωρούνται τα είδη και στην οθόνη Κοστολόγιο με επιπλέον τα στοιχεία: Τιμή Κόστους, Ποσοστό Χονδρικής, Τιμή Χονδρικής, Ποσοστό Λιανικής και Τιμή Λιανικής με Φ.Π.Α. και με επιπλέον δυνατότητα Ενημέρωσης τιμής λιανικής από παραστατικά αγορών πριν την έκπτωση.

Διαχείριση Παραγγελιών Πελατών / Προμηθευτών
Δυνατότητα πρόβλεψης επάρκειας αποθήκης, έτσι ώστε ο χειριστής να μπορεί να παραγγείλει ασφαλή ποσότητα την κατάλληλη στιγμή!

• Ομαδικές, μερικές ή ολικές εκτελέσεις παραγγελιών για συγκεκριμένη περίοδο σε ένα παραστατικό.
• Δέσμευση ποσοτήτων και αποδέσμευση, είτε αυτόματα μετά από μία ορισμένη ημερομηνία, είτε με την ακύρωση της παραγγελίας με εμφάνιση προειδοποιητικού μηνύματος.

Διαχείριση Πωλητών
Πλήρης παρακολούθηση και διαχείριση πωλητών με στοχοθέτηση για τα ποσοστά επί τζίρου και για τα ποσοστά επί εισπράξεων, καθώς και ποσοστό προόδου με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας, βάσει τζίρου και εισπράξεων.

• Δυνατότητα συμμετοχής διαφορετικών πωλητών για κάθε είδος ανά παραστατικό,
• Υπολογισμός επιπλέον ποσοστών για συγκεκριμένα είδη ή ομάδες ειδών και παροχών για συγκεκριμένους πωλητές
• Αναλυτικά οικονομικά στοιχεία (προμήθειες, πληρωθέντα, υπόλοιπα κ.α.).

Εικόνα Επιχείρησης – Στατιστικά
Συγκρίσεις περιόδων για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων για την εικόνα της επιχείρησης και την πορεία της στο χρόνο που δίνουν τη δυνατότητα για την έγκαιρη λήψη των απαραίτητων μέτρων για την εξέλιξη και την κερδοφορία της!

Διαχείριση Απεριόριστων Υποκαταστημάτων
Η εφαρμογή διαχειρίζεται ταυτόχρονα απεριόριστες εταιρείες, χρήσεις και αποθηκευτικούς χώρους, δίνοντας, έτσι, τη δυνατότητα προβολής και σύγκρισης στατιστικών στοιχείων.

Εργαλεία Εφαρμογής

• Διαχείριση Παραμετρικών Πεδίων με δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικών αλφαριθμητικών και υπολογιζόμενων πεδίων, στα βασικά αρχεία πελατών, προμηθευτών και αποθήκης τα οποία χρησιμοποιούνται κατΆ επιλογή ως φίλτρα στις αναζητήσεις εγγραφών, εμφανίζονται στις λίστες εγγραφών (πεδία εμφάνισης) και λαμβάνουν μέρος στις παραμετρικές εκτυπώσεις.
• Σύνδεση με Εργαλεία Αναφορών (Crystal Reports, Access, Excel....) Προσφέρει στην εφαρμογή δυνατότητα ενσωμάτωσης Αναφορών - Εκτυπώσεων, που έχουν δημιουργηθεί μέσω εξωτερικών εργαλείων με αυτόματη ενημέρωση ανά Χρήση και Εταιρεία.
• PRISMA Win® +easy CRM: Εσωτερική οργάνωση. Διαχείριση εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων - άμεση διευθέτηση εισερχομένων κλήσεων (τιμολόγηση - παραγγελίες - προσφορές). Διαχείριση γραφείου. Πρόγραμμα ημέρας ανά χειριστή ή ομάδα χειριστών. Υπενθυμίσεις για μελλοντικές κινήσεις (τιμολογήσεις - παραγγελίες – αξιόγραφα - εισπράξεις - πληρωμές). Τήρηση ιστορικού για κάθε πελάτη.
• Εκτυπώσεις με δυνατότητα αποστολής με e-mail, εξαγωγής σε excel, word, access και σε αρχεία .html, .csv, .txt και .pdf

Υπηρεσία online support
με επισκέψεις στο PC του Πελάτη για γρήγορη και άμεση λύση στις απαιτήσεις του (Απαραίτητη προϋπόθεση ο πελάτης να βρίσκεται σε συμβόλαιο συντήρησης).

Customer Web Services
με δυνατότητα ελέγχου της καρτέλας και των υπολοίπων των πελατών και των συνεργατών τους μέσω Internet.

PRISMA Win Live Viewer
Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα, με τη χρήση φορητών συσκευών τύπου smartphones και tablets, σε πραγματικό χρόνο, αναζήτησης και προβολής πληροφοριών στο χειριστή που βρίσκεται εκτός επιχείρησης, σχετικά με τους Πελάτες και την Αποθήκη. Η διαχείριση είναι συμβατή με συσκευές με λειτουργικό Android 4.0 και πάνω.

PRISMA Win® Basic

Η... “μικρή” εφαρμογή Εμπορικής Διαχείρισης, ιδανική για μικρότερες επιχειρήσεις. Αποτελεί την πλέον αξιόπιστη και παράλληλα προσιτή λύση διατηρώντας, όμως, την ευελιξία, την ευχρηστία και την εργονομία, όπως και τις πιο σημαντικές δυνατότητες της Οικογένειας Εφαρμογών PRISMA Win®. Η ταχύτητα με την οποία ο χειριστής εκτελεί τις διάφορες εργασίες στην εφαρμογή, σε συνδυασμό με την ευχρηστία της, προσφέρει εντυπωσιακή εξοικονόμηση χρόνου, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε υπάλληλο της επιχείρησης.


Χαρακτηριστικά

Διαχείριση Πελατών / Προμηθευτών

• Έλεγχος στοιχείων Πελατών / Προμηθευτών από τη Γ.Γ.Π.Σ
• Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία Πελατών
• Ετικετογράφος
• Αναζητήσεις Πελατών / Προμηθευτών με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
• Ομαδική Αποστολή E-mail και SMS
• Τιμοκατάλογοι πελάτη ανά είδος
• Αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων (Μ.Υ.Φ.)

Διαχείριση Αποθήκης
• Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία ειδών
• Αναζητήσεις ειδών με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
• Διαχείριση εικόνας
• Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι ανά είδος
• Εκτύπωση τιμοκαταλόγων
• Διαχείριση απογραφής με δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσής της από excel ή αρχεία κειμένου
• Αυτόματες ενημερώσεις τιμοκαταλόγων προμηθευτών
• Μαζικές ανατιμήσεις ειδών

Διαχείριση Πωλήσεων
• Οθόνη που εμφανίζει την τελική αξία, το εισπρακτέο ποσό και τα ρέστα
• Διαχείριση εισπράξεων - πληρωμών
• Αποφορολόγηση ανά τύπο παραστατικού
• Δυνατότητες σύνδεσης με Ταμειακά Συστήματα
• Αυτόματη αλλαγή γραμμής είδους (Barcode)
• Προαιρετική επιλογή πελάτη
• Ηλεκτρονική τιμολόγηση (e-invoicing)


Διαχείριση Αγορών

Διαχείριση Πωλητών

Εικόνα Επιχείρησης – Στατιστικά

Εργαλεία Εφαρμογής

• PRISMA Win® +easy CRM: Εσωτερική οργάνωση. Διαχείριση εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων - άμεση διευθέτηση εισερχομένων κλήσεων (τιμολόγηση - προσφορές). Διαχείριση γραφείου. Πρόγραμμα ημέρας ανά χειριστή ή ομάδα χειριστών. Υπενθυμίσεις για μελλοντικές κινήσεις (τιμολογήσεις - εισπράξεις - πληρωμές). Τήρηση ιστορικού για κάθε πελάτη.
• Εκτυπώσεις με δυνατότητα αποστολής με e-mail, εξαγωγής σε excel, WORD, ACCESS και σε αρχεία .html, .csv, .txt και .pdf

PRISMA Win® Maximum

Ο πιο αξιόπιστος συνεργάτης κάθε επαγγελματία που δραστηριοποιείται στη σύγχρονη ανταγωνιστική αγορά. Είναι αναπτυγμένη σε τεχνολογία αιχμής που εξασφαλίζει ταχύτητα, ευχρηστία και ασφάλεια δεδομένων στις επιχειρήσεις, διευρύνοντας τους ορίζοντές τους και προσδίδοντάς τους μια νέα προοπτική και δυναμική. Αποτελεί την απόλυτη value for money λύση μηχανογράφησης, αφού προσφέρει μία εξαιρετική σχέση κόστους - απόδοσης, συμβαδίζοντας με τις απαιτήσεις της αγοράς για προσιτές τιμές με τις μέγιστες δυνατότητες.

Χαρακτηριστικά
Διαχείριση Πελατών / Προμηθευτών
• Αυτόματη αναζήτηση και καταχώρηση στοιχείων από τη Γ.Γ.Π.Σ.
• Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία
• Στατιστικές Πληροφορίες
• Ετικετογράφος
• Ομαδική ενημέρωση / διαγραφή
• Αναζητήσεις Πελατών / Προμηθευτών με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
• Ομαδική Αποστολή E-mail και SMS
• Τιμοκατάλογοι πελάτη ανά είδος
• Αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων (Μ.Υ.Φ.)

Διαχείριση Αποθήκης
• Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία Ειδών
• Στατιστικές Πληροφορίες
• Αναζητήσεις με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
• Διαχείριση Χαρακτηριστικών
• Διαχείριση Εικόνας
• Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι ανά είδος
• Διαχείριση πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων
• Ομαδική ενημέρωση / διαγραφή
• Διαχείριση Απογραφής με δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσής της από excel ή αρχεία κειμένου
• Αυτόματες ενημερώσεις τιμοκαταλόγων προμηθευτών
• Μαζικές ανατιμήσεις ειδών
• Συγκεντρωτικό δελτίο αποστολής και Συγκεντρωτικό δελτίο επιστροφής

Διαχείριση Αξιογράφων
H εφαρμογή προσφέρει μια ολοκληρωμένη διαχείριση αξιογράφων με δυνατότητα απεριόριστων κινήσεων, ομαδική επεξεργασία εγγραφών και πληθώρα εκτυπώσεων (ληξιάριο, • Παρακολούθηση εισπρακτέων και πληρωτέων αξιογράφων της επιχείρησης ή των πελατών.
• Μεταβίβαση ή εξόφληση αξιογράφων και έγκαιρη ενημέρωση για τις απαιτήσεις και τις υποχρεώσεις που προκύπτουν.

Διαχείριση Πωλήσεων
Η εφαρμογή προσφέρει ένα έξυπνο κύκλωμα παρακολούθησης όλων των εμπορικών συναλλαγών από την παραγγελία έως και την Τιμολόγηση και κάνει τις καθημερινές πωλήσεις μια εύκολη και ευχάριστη υπόθεση προσφέροντάς ευελιξία και ασφάλεια δεδομένων.
• Ολικός ή μερικός μετασχηματισμός των παραστατικών με δυνατότητα επιλογής ποσοτήτων ειδών, σε άλλα ανωτέρου σταδίου.
• Ομαδική Τιμολόγηση με δυνατότητα ορισμού αυτόματης ομαδοποίησης ομοίων ειδών (Group) με ίδια τιμή.
• Εισαγωγή ειδών στα παραστατικά με αυτόματη αλλαγή γραμμής.
• Διαθέσιμες πληροφορίες όπως χαμηλό απόθεμα είδους, πλαφόν, συνολικός τζίρος και κατώτατη τιμή πώλησης κατά την καταχώρηση ειδών στο παραστατικό, με δυνατότητα ταυτόχρονης παραγγελίας σε προμηθευτή, όπου αυτό απαιτείται.
• Αυτόματος υπολογισμός ειδικού φόρου για κάθε είδος (π.χ. φόρος οινοπνεύματος, • Ηλεκτρονική τιμολόγηση

Αποστολή παραστατικών με e-mail με τη χρήση εύχρηστου εργαλείου για την εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος. Η αποστολή και λήψη παραστατικών ηλεκτρονικά, μέσω της εφαρμογής, μειώνει αισθητά τη χρήση αναλώσιμων εκτύπωσης και χαρτιού, ενώ προσφέρει τη δυνατότητα αποτελεσματικότερου ελέγχου των παραστατικών και της συμφωνίας μεταξύ τους.

Διαχείριση Αγορών
Εύκολη διαχείριση όλων των σταδίων της αγοράς από την προσφορά, την παραγγελία και την παραλαβή των ειδών, έως την καταχώρηση του Δελτίου Αποστολής και του Τιμολογίου.
• Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα ολικού ή μερικού μετασχηματισμού των παραγγελιών διατηρώντας πάντα τις αρχικές παραγγελίες. Επιπλέον, διαχειρίζεται τις οριζόμενες επιβαρύνσεις ποσοστιαία και νομισματικά που λειτουργούν προσθετικά ή αφαιρετικά στην καθαρή ή στη μικτή αξία (π.χ. κρατήσεις δημοσίου, έξοδα μεταφοράς κ.α.)
• Διαχείριση Κοστολογίου, έτσι ώστε παράλληλα με την καταχώρηση ειδών στο παραστατικό αυτόματα να καταχωρούνται τα είδη και στην οθόνη Κοστολόγιο με επιπλέον τα στοιχεία: Τιμή Κόστους, Ποσοστό Χονδρικής, Τιμή Χονδρικής, Ποσοστό Λιανικής και Τιμή Λιανικής με Φ.Π.Α. και με επιπλέον δυνατότητα Ενημέρωσης τιμής λιανικής από παραστατικά αγορών πριν την έκπτωση.

Διαχείριση Παραγγελιών Πελατών / Προμηθευτών
Δυνατότητα πρόβλεψης επάρκειας αποθήκης, έτσι ώστε ο χειριστής να μπορεί να παραγγείλει ασφαλή ποσότητα την κατάλληλη στιγμή!

• Ομαδικές, μερικές ή ολικές εκτελέσεις παραγγελιών για συγκεκριμένη περίοδο σε ένα παραστατικό.
• Δέσμευση ποσοτήτων και αποδέσμευση, είτε αυτόματα μετά από μία ορισμένη ημερομηνία, είτε με την ακύρωση της παραγγελίας με εμφάνιση προειδοποιητικού μηνύματος.

Διαχείριση Πωλητών
Πλήρης παρακολούθηση και διαχείριση πωλητών με στοχοθέτηση για τα ποσοστά επί τζίρου και για τα ποσοστά επί εισπράξεων, καθώς και ποσοστό προόδου με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας, βάσει τζίρου και εισπράξεων.
• Δυνατότητα συμμετοχής διαφορετικών πωλητών για κάθε είδος ανά παραστατικό,
• Υπολογισμός επιπλέον ποσοστών για συγκεκριμένα είδη ή ομάδες ειδών και παροχών για συγκεκριμένους πωλητές
• Αναλυτικά οικονομικά στοιχεία (προμήθειες, πληρωθέντα, υπόλοιπα κ.α.).

Εικόνα Επιχείρησης – Στατιστικά
Συγκρίσεις περιόδων για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων για την εικόνα της επιχείρησης και την πορεία της στο χρόνο που δίνουν τη δυνατότητα για την έγκαιρη λήψη των απαραίτητων μέτρων για την εξέλιξη και την κερδοφορία της!

Διαχείριση Απεριόριστων Υποκαταστημάτων
Η εφαρμογή διαχειρίζεται ταυτόχρονα απεριόριστες εταιρείες, χρήσεις και αποθηκευτικούς χώρους, δίνοντας, έτσι, τη δυνατότητα προβολής και σύγκρισης στατιστικών στοιχείων.

Εργαλεία Εφαρμογής
• Διαχείριση Παραμετρικών Πεδίων με δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικών αλφαριθμητικών και υπολογιζόμενων πεδίων, στα βασικά αρχεία πελατών, προμηθευτών και αποθήκης τα οποία χρησιμοποιούνται κατΆ επιλογή ως φίλτρα στις αναζητήσεις εγγραφών, εμφανίζονται στις λίστες εγγραφών (πεδία εμφάνισης) και λαμβάνουν μέρος στις παραμετρικές εκτυπώσεις.
• Σύνδεση με Εργαλεία Αναφορών (Crystal Reports, Access, Excel....) Προσφέρει στην εφαρμογή δυνατότητα ενσωμάτωσης Αναφορών - Εκτυπώσεων, που έχουν δημιουργηθεί μέσω εξωτερικών εργαλείων με αυτόματη ενημέρωση ανά Χρήση και Εταιρεία.
• PRISMA Win® +easy CRM: Εσωτερική οργάνωση. Διαχείριση εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων - άμεση διευθέτηση εισερχομένων κλήσεων (τιμολόγηση - παραγγελίες - προσφορές). Διαχείριση γραφείου. Πρόγραμμα ημέρας ανά χειριστή ή ομάδα χειριστών. Υπενθυμίσεις για μελλοντικές κινήσεις (τιμολογήσεις - παραγγελίες – αξιόγραφα - εισπράξεις - πληρωμές). Τήρηση ιστορικού για κάθε πελάτη.
• Εκτυπώσεις με δυνατότητα αποστολής με e-mail, εξαγωγής σε excel, word, access και σε αρχεία .html, .csv, .txt και .pdf

PRISMA Win® Maximum Plus

Μία επιλογή... άπειρα πλεονεκτήματα για τους επαγγελματίες που θέλουν να αποκτήσουν τον απόλυτο έλεγχο της επιχείρησής τους, να έχουν πρόσβαση σε εκτεταμένη και λεπτομερή πληροφόρηση με πληθώρα αναφορών και εκτυπώσεων, να έχουν πλήρη εικόνα της επιχείρησής τους ανά πάσα στιγμή, ώστε να παίρνουν τις σωστές αποφάσεις τη σωστή στιγμή. Όλα αυτά είναι εφικτά μέσα από την εφαρμογή, η οποία παρά τις απεριόριστες δυνατότητές της, διατηρεί την ευχρηστία και την ευελιξία της και προσαρμόζεται στις ξεχωριστές ανάγκες της κάθε επιχείρησης για να αποτελεί διαχρονικά το σημαντικότερο σύμμαχο κάθε επαγγελματία.

Χαρακτηριστικά
• Διαχείριση Αποθήκης με Κωδικούς Ομοίων – Αντιστοιχίες & Εφαρμογές Ειδών
• Ειδικές Συμφωνίες
• Διαχείριση Serial Numbers
• Διαχείριση Barcodes
• Διαχείριση Διαστάσεων
• Διαχείριση Παρτίδων

Διαχείριση Πελατών / Προμηθευτών
• Αυτόματη αναζήτηση και καταχώρηση στοιχείων από τη Γ.Γ.Π.Σ.
• Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία
• Στατιστικές Πληροφορίες
• Ετικετογράφος
• Ομαδική ενημέρωση / διαγραφή
• Αναζητήσεις Πελατών / Προμηθευτών με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
• Ομαδική Αποστολή E-mail και SMS
• Τιμοκατάλογοι πελάτη ανά είδος
• Αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων (Μ.Υ.Φ.)

Διαχείριση Αποθήκης
• Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία Ειδών
• Στατιστικές Πληροφορίες
• Αναζητήσεις με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
• Διαχείριση Χαρακτηριστικών
• Διαχείριση Εικόνας
• Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι ανά είδος
• Διαχείριση πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων
• Ομαδική ενημέρωση / διαγραφή
• Διαχείριση Απογραφής με δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσής της από excel ή αρχεία κειμένου
• Αυτόματες ενημερώσεις τιμοκαταλόγων προμηθευτών
• Μαζικές ανατιμήσεις ειδών
• Συγκεντρωτικό δελτίο αποστολής και Συγκεντρωτικό δελτίο επιστροφής

Διαχείριση Αξιογράφων
H εφαρμογή προσφέρει μια ολοκληρωμένη διαχείριση αξιογράφων με δυνατότητα απεριόριστων κινήσεων, ομαδική επεξεργασία εγγραφών και πληθώρα εκτυπώσεων (ληξιάριο, απογραφές κ.α.).

• Παρακολούθηση εισπρακτέων και πληρωτέων αξιογράφων της επιχείρησης ή των πελατών.
• Μεταβίβαση ή εξόφληση αξιογράφων και έγκαιρη ενημέρωση για τις απαιτήσεις και τις υποχρεώσεις που προκύπτουν.

Διαχείριση Πωλήσεων
Η εφαρμογή προσφέρει ένα έξυπνο κύκλωμα παρακολούθησης όλων των εμπορικών συναλλαγών από την παραγγελία έως και την Τιμολόγηση και κάνει τις καθημερινές πωλήσεις μια εύκολη και ευχάριστη υπόθεση προσφέροντάς ευελιξία και ασφάλεια δεδομένων.

• Ολικός ή μερικός μετασχηματισμός των παραστατικών με δυνατότητα επιλογής ποσοτήτων ειδών, σε άλλα ανωτέρου σταδίου.
• Ομαδική Τιμολόγηση με δυνατότητα ορισμού αυτόματης ομαδοποίησης ομοίων ειδών (Group) με ίδια τιμή.
• Εισαγωγή ειδών στα παραστατικά με αυτόματη αλλαγή γραμμής.
• Χρήση αναγνώστη barcode για ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα.
• Διαθέσιμες πληροφορίες όπως χαμηλό απόθεμα είδους, πλαφόν, συνολικός τζίρος και κατώτατη τιμή πώλησης κατά την καταχώρηση ειδών στο παραστατικό, με δυνατότητα ταυτόχρονης παραγγελίας σε προμηθευτή, όπου αυτό απαιτείται.
• Αυτόματος υπολογισμός ειδικού φόρου για κάθε είδος (π.χ. φόρος οινοπνεύματος, ανακύκλωσης, δημοτικός κ.α.).
• Ηλεκτρονική τιμολόγηση

Αποστολή παραστατικών με e-mail με τη χρήση εύχρηστου εργαλείου για την εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος. Η αποστολή και λήψη παραστατικών ηλεκτρονικά, μέσω της εφαρμογής, μειώνει αισθητά τη χρήση αναλώσιμων εκτύπωσης και χαρτιού, ενώ προσφέρει τη δυνατότητα αποτελεσματικότερου ελέγχου των παραστατικών και της συμφωνίας μεταξύ τους.

PRISMA Win® Παρακολούθηση Συσκευών

Η ολοκληρωμένη και εξειδικευμένη εφαρμογή PRISMA Win® Παρακολούθηση Συσκευών προσφέρει διεξοδική παρακολούθηση της πώλησης και του service παντός είδους συσκευών (ηλεκτρονικές - ηλεκτρικές συσκευές κ.α.) με πλήρες ιστορικό. Η εφαρμογή είναι πλήρως προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις των επαγγελματιών του κλάδου και καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες παρακολούθησης των serial number από την αγορά της συσκευής, έως την πώληση και την επισκευή της, του χρόνου απασχόλησης των τεχνικών για κάθε μία επισκευή, του ιστορικού εργασιών της κάθε συσκευής, καθώς και των ανταλλακτικών μερών κάθε μίας συσκευής με αναλυτικές περιγραφές των χαρακτηριστικών τους.

Χαρακτηριστικά
Συμπεριλαμβάνεται το Module: Διαχείριση Αποθήκης με Κωδικούς Ομοίων - Αντιστοιχίες & Εφαρμογές Ειδών.

Η εφαρμογή μεταξύ άλλων προσφέρει:

• Διαχείριση Συσκευών με πλήρες ιστορικό ανά συσκευή
• Παρακολούθηση Service Συσκευών
• Αυτόματη ενημέρωση του Ιστορικού συσκευής κατά την έκδοση παραστατικών με ορισμό ημερομηνίας παραλαβής, ημερομηνίας παράδοσης, στοιχείων σύμβασης / συμβολαίου τεχνικής υποστήριξης, στοιχεία τεχνικού, χρόνου απασχόλησης τεχνικού και διαπίστωση βλάβης και από όλες τις χρήσεις.
• Σύνδεση Δελτίου Παραλαβής με τις εκτιμήσεις του τεχνικού για τα ανταλλακτικά και τις εργασίες που θα πραγματοποιηθούν.
• Μετασχηματισμός του Δελτίου Παραλαβής με αυτόματο διαχωρισμό των εμπορευμάτων και των υπηρεσιών στα αντίστοιχα Τιμολόγια Πώλησης και στα παραστατικά Παροχής Υπηρεσιών.

Διαχείριση Πελατών
• Αυτόματη αναζήτηση και καταχώρηση στοιχείων από τη Γ.Γ.Π.Σ.
• Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία
• Στατιστικές Πληροφορίες
• Ετικετογράφος
• Ομαδική ενημέρωση / διαγραφή
• Αναζητήσεις Πελατών / Προμηθευτών με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
• Ομαδική Αποστολή E-mail και SMS
• Τιμοκατάλογοι πελάτη ανά είδος
• Αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων (Μ.Υ.Φ.)

Διαχείριση Αποθήκης
• Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία Ειδών
• Στατιστικές Πληροφορίες
• Αναζητήσεις με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
• Διαχείριση Χαρακτηριστικών
• Διαχείριση Εικόνας
• Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι ανά είδος
• Διαχείριση πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων
• Ομαδική ενημέρωση / διαγραφή
• Διαχείριση Απογραφής με δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσής της από excel ή αρχεία κειμένου
• Αυτόματες ενημερώσεις τιμοκαταλόγων προμηθευτών
• Μαζικές ανατιμήσεις ειδών
• Συγκεντρωτικό δελτίο αποστολής και Συγκεντρωτικό δελτίο επιστροφής

Διαχείριση Αξιογράφων
H εφαρμογή προσφέρει μια ολοκληρωμένη διαχείριση αξιογράφων με δυνατότητα απεριόριστων κινήσεων, ομαδική επεξεργασία εγγραφών και πληθώρα εκτυπώσεων (ληξιάριο, απογραφές κ.α.).

• Παρακολούθηση εισπρακτέων και πληρωτέων αξιογράφων της επιχείρησης ή των πελατών.
• Μεταβίβαση ή εξόφληση αξιογράφων και έγκαιρη ενημέρωση για τις απαιτήσεις και τις υποχρεώσεις που προκύπτουν.

Διαχείριση Πωλήσεων
Η εφαρμογή προσφέρει ένα έξυπνο κύκλωμα παρακολούθησης όλων των εμπορικών συναλλαγών από την παραγγελία έως και την Τιμολόγηση και κάνει τις καθημερινές πωλήσεις μια εύκολη και ευχάριστη υπόθεση προσφέροντάς ευελιξία και ασφάλεια δεδομένων.

• Ολικός ή μερικός μετασχηματισμός των παραστατικών με δυνατότητα επιλογής ποσοτήτων ειδών, σε άλλα ανωτέρου σταδίου.
• Ομαδική Τιμολόγηση με δυνατότητα ορισμού αυτόματης ομαδοποίησης ομοίων ειδών (Group) με ίδια τιμή.
• Εισαγωγή ειδών στα παραστατικά με αυτόματη αλλαγή γραμμής.
• Χρήση αναγνώστη barcode για ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα.
• Διαθέσιμες πληροφορίες όπως χαμηλό απόθεμα είδους, πλαφόν, συνολικός τζίρος και κατώτατη τιμή πώλησης κατά την καταχώρηση ειδών στο παραστατικό, με δυνατότητα ταυτόχρονης παραγγελίας σε προμηθευτή, όπου αυτό απαιτείται.
• Αυτόματος υπολογισμός ειδικού φόρου για κάθε είδος (π.χ. φόρος οινοπνεύματος, ανακύκλωσης, δημοτικός κ.α.).
• Ηλεκτρονική τιμολόγηση

Αποστολή παραστατικών με e-mail με τη χρήση εύχρηστου εργαλείου για την εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος. Η αποστολή και λήψη παραστατικών ηλεκτρονικά, μέσω της εφαρμογής, μειώνει αισθητά τη χρήση αναλώσιμων εκτύπωσης και χαρτιού, ενώ προσφέρει τη δυνατότητα αποτελεσματικότερου ελέγχου των παραστατικών και της συμφωνίας μεταξύ τους.

Διαχείριση Αγορών
Εύκολη διαχείριση όλων των σταδίων της αγοράς από την προσφορά, την παραγγελία και την παραλαβή των ειδών, έως την καταχώρηση του Δελτίου Αποστολής και του Τιμολογίου.

• Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα ολικού ή μερικού μετασχηματισμού των παραγγελιών διατηρώντας πάντα τις αρχικές παραγγελίες. Επιπλέον, διαχειρίζεται τις οριζόμενες επιβαρύνσεις ποσοστιαία και νομισματικά που λειτουργούν προσθετικά ή αφαιρετικά στην καθαρή ή στη μικτή αξία (π.χ. κρατήσεις δημοσίου, έξοδα μεταφοράς κ.α.)
• Διαχείριση Κοστολογίου, έτσι ώστε παράλληλα με την καταχώρηση ειδών στο παραστατικό αυτόματα να καταχωρούνται τα είδη και στην οθόνη Κοστολόγιο με επιπλέον τα στοιχεία: Τιμή Κόστους, Ποσοστό Χονδρικής, Τιμή Χονδρικής, Ποσοστό Λιανικής και Τιμή Λιανικής με Φ.Π.Α. και με επιπλέον δυνατότητα Ενημέρωσης τιμής λιανικής από παραστατικά αγορών πριν την έκπτωση.

Διαχείριση Παραγγελιών Πελατών / Προμηθευτών
Δυνατότητα πρόβλεψης επάρκειας αποθήκης, έτσι ώστε ο χειριστής να μπορεί να παραγγείλει ασφαλή ποσότητα την κατάλληλη στιγμή!

• Ομαδικές, μερικές ή ολικές εκτελέσεις παραγγελιών για συγκεκριμένη περίοδο σε ένα παραστατικό.
• Δέσμευση ποσοτήτων και αποδέσμευση, είτε αυτόματα μετά από μία ορισμένη ημερομηνία, είτε με την ακύρωση της παραγγελίας με εμφάνιση προειδοποιητικού μηνύματος.

Διαχείριση Πωλητών
Πλήρης παρακολούθηση και διαχείριση πωλητών με στοχοθέτηση για τα ποσοστά επί τζίρου και για τα ποσοστά επί εισπράξεων, καθώς και ποσοστό προόδου με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας, βάσει τζίρου και εισπράξεων.

• Δυνατότητα συμμετοχής διαφορετικών πωλητών για κάθε είδος ανά παραστατικό,
• Υπολογισμός επιπλέον ποσοστών για συγκεκριμένα είδη ή ομάδες ειδών και παροχών για συγκεκριμένους πωλητές
• Αναλυτικά οικονομικά στοιχεία (προμήθειες, πληρωθέντα, υπόλοιπα κ.α.).

Εικόνα Επιχείρησης – Στατιστικά
Συγκρίσεις περιόδων για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων για την εικόνα της επιχείρησης και την πορεία της στο χρόνο που δίνουν τη δυνατότητα για την έγκαιρη λήψη των απαραίτητων μέτρων για την εξέλιξη και την κερδοφορία της!

Διαχείριση Απεριόριστων Υποκαταστημάτων
Η εφαρμογή διαχειρίζεται ταυτόχρονα απεριόριστες εταιρείες, χρήσεις και αποθηκευτικούς χώρους, δίνοντας, έτσι, τη δυνατότητα προβολής και σύγκρισης στατιστικών στοιχείων.

Εργαλεία Εφαρμογής
• Διαχείριση Παραμετρικών Πεδίων με δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικών αλφαριθμητικών και υπολογιζόμενων πεδίων, στα βασικά αρχεία πελατών, προμηθευτών και αποθήκης τα οποία χρησιμοποιούνται κατΆ επιλογή ως φίλτρα στις αναζητήσεις εγγραφών, εμφανίζονται στις λίστες εγγραφών (πεδία εμφάνισης) και λαμβάνουν μέρος στις παραμετρικές εκτυπώσεις.
• Σύνδεση με Εργαλεία Αναφορών (Crystal Reports, Access, Excel....) Προσφέρει στην εφαρμογή δυνατότητα ενσωμάτωσης Αναφορών - Εκτυπώσεων, που έχουν δημιουργηθεί μέσω εξωτερικών εργαλείων με αυτόματη ενημέρωση ανά Χρήση και Εταιρεία.
• PRISMA Win® +easy CRM: Εσωτερική οργάνωση. Διαχείριση εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων - άμεση διευθέτηση εισερχομένων κλήσεων (τιμολόγηση - παραγγελίες - προσφορές). Διαχείριση γραφείου. Πρόγραμμα ημέρας ανά χειριστή ή ομάδα χειριστών. Υπενθυμίσεις για μελλοντικές κινήσεις (τιμολογήσεις - παραγγελίες – αξιόγραφα - εισπράξεις - πληρωμές). Τήρηση ιστορικού για κάθε πελάτη.
• Εκτυπώσεις με δυνατότητα αποστολής με e-mail, εξαγωγής σε excel, word, access και σε αρχεία .html, .csv, .txt και .pdf

PRISMA Win® Live

Παραγγελίες, Εισπράξεις, Απογραφές και Τιμολογήσεις συνεχίζουν να εκτελούνται από το smartphone ή το tablet σας, χωρίς να περιορίζονται μόνο εντός επιχείρησης!

Οι εμπορικές εφαρμογές της Megasoft προσφέρουν στις επιχειρήσεις το συνδυασμό της αποκλειστικής διαχείρισης των δεδομένων τους και της δυνατότητας να ανεβάζουν στο cloud τις πληροφορίες εκείνες και μόνο που επιθυμούν να προβάλλουν σε φορητές συσκευές τύπου smartphone και tablet όταν βρίσκονται εκτός επιχείρησης.

Η Megasoft δημιούργησε την οικογένεια cloud εφαρμογών PRISMA Win Live που εγκαθίσταται σε tablet ή σε smartphone και σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες και λειτουργίες της εμπορικής σας διαχείρισης PRISMA Win, ώστε να μπορείτε να βάλετε παραγγελίες, να κάνετε εισπράξεις, να εκτελέσετε απογραφές και να τιμολογήσετε, όπως ακριβώς θα κάνατε αν ήσασταν εντός επιχείρησης.

Η εφαρμογή αποτελείται από τις παρακάτω διαχειρίσεις:

PRISMA Win® Live Viewer
• Αναζήτηση και προβολή πληροφοριών που αφορούν τους Πελάτες και τους Προμηθευτές της επιχείρησης
• Εισαγωγή και επεξεργασία στοιχείων Πελατών/ Προμηθευτών
• Επαλήθευση και πιστοποίηση των οικονομικών υποχρεώσεων των Πελατών
• Στατιστικές Πληροφορίες Πελατών και Προμηθευτών
• Αναζήτηση και προβολή των διαθέσιμων προϊόντων της Αποθήκης με πλήρη χαρακτηριστικά και στατιστικά στοιχεία
• Προβολή πληροφοριών σχετικά με τα είδη της Αποθήκης όπως: Υπόλοιπο, Μέση Τιμή, Δείκτης Στασιμότητας Είδους κ.ά.
• Δυνατότητα φωτογράφησης του είδους και άμεση συσχέτιση και αποθήκευση της εικόνας στο είδος
• Αναζήτηση εναλλακτικών κωδικών και αντίστοιχων ειδών


PRISMA Win® Live Παραγγελίες – Εισπράξεις – Απογραφές
• Καταχώρηση νέων πελατών
• Καταχώρηση Παραγγελιών με δυνατότητα άμεσης αποστολής στο back office ανά παραγγελία ή μαζικά στο τέλος της ημέρας
• Σωστή και γρήγορη καταχώρηση και διεκπεραίωση των παραγγελιών σε άμεση επαφή με τον Πελάτη
• Αναζήτηση ειδών και με αναγνώστη barcode
• Δυνατότητα επιλογής πολλαπλών ειδών στην παραγγελία
• Δυνατότητα ορισμού έκπτωσης ανά είδος ή συνολικά
• ¶μεση εκτύπωση της παραγγελίας στον πελάτη για αποδοχή
• ¶μεση αποστολή στο back office ανά παραγγελία ή μαζικά στο τέλος της ημέρας
• Καταχώρηση είσπραξης μετρητών και επιταγών με δυνατότητα άμεσης αποστολής στο back office και έκδοση μέσω φορητού Bluetooth εκτυπωτή της απόδειξης
• Σύνδεση της συσκευής με ασύρματο αναγνώστη laser και δυνατότητα απογραφής, ανάλογα με το είδος, ανά τεμάχιο ή ανά σύνολο (ίδιων) ειδών
• Ενημέρωση για τη θέση της αποθήκης του είδους κατά τη διαδικασία της Απογραφής
Συμπεριλαμβάνει το: PRISMA Win® Live Viewer

PRISMA Win® Live Φορητή Τιμολόγηση
Φορητή τιμολόγηση επί αυτοκινήτου για Χονδρικές Πωλήσεις

• Επιλογή των ειδών που θα τιμολογηθούν από λίστα
• Δυνατότητα ορισμού ποσοστιαίας έκπτωση στο είδος, αλλά και συνολικά στο παραστατικό
• Διαχείριση πολιτικής εκπτώσεων, αλλά και διαφορετικών τιμοκαταλόγων για τους πελάτες
• Δυνατότητα καταχώρησης παραστατικών αγοράς
• Έκδοση συγκεντρωτικών δελτίων (φόρτωση - επιστροφές)
• Έκδοση Τιμολογίων σε θερμικό εκτυπωτή (ασύρματη επικοινωνία μέσω Wi Fi - Bluetooth)
• Παραλαβές Εμπορευμάτων
Συμπεριλαμβάνει το: PRISMA Win® Live Viewer & το PRISMA Win Live Παραγγελίες – Εισπράξεις – Απογραφές

Υπηρεσία Live Hosting
Η Megasoft διαθέτει ένα υπερσύγχρονο Data Center που μπορεί να φιλοξενήσει τα δεδομένα σας.
Η Megasoft εγγυάται τη διαθεσιμότητα και την ασφάλεια των δεδομένων με την πολιτική τήρησης αντιγράφων ασφαλείας σε καθημερινή βάση. Επιπλέον το Data Center πληροί όλα τα διεθνή πρότυπα διαθεσιμότητας και ασφάλειας, ενώ πρόσβαση έχει μόνο εξουσιοδοτημένο προσωπικό της Megasoft με συγκεκριμένες αρμοδιότητες και επίπεδα.

Εφαρμογή διαχείρισης των δεδομένων PRISMA Win® Live Sync
Το σύστημα συγχρονισμού PRISMA Live Sync είναι αυτό που ορίζει το πότε θα πραγματοποιείται η αποστολή και η ενημέρωση των δεδομένων από και προς την κεντρική βάση (SQL Server) βάσει ρυθμίσεων που έχει κάνει ο χειριστής. Ο συγχρονισμός μπορεί να γίνεται (π.χ. κάθε 5 λεπτά) έτσι ώστε και η έξυπνη συσκευή να είναι συνεχώς ενημερωμένη με νέες εγγραφές και αλλαγές αλλά και η εμπορική διαχείριση να ενημερώνεται άμεσα με τις όποιες πληροφορίες καταχωρούνται στην έξυπνη συσκευή, χωρίς να χρειάζεται να κάνει κάτι ο χειριστής.

Modules

Διαχείριση Έργων – Κέντρα Κόστους
Καλύπτει τις επιχειρήσεις που αναλαμβάνουν τεχνικά έργα, εργολαβίες και πάσης φύσεως εγκαταστάσεις και συμβάλλει στο σωστό έλεγχο των εσόδων-εξόδων, των κινήσεων πελατών /προμηθευτών και του ταμείου, με βάση τις λειτουργίες της επιχείρησης στις οποίες γίνεται συγκέντρωση του κόστους.

Βασικά πλεονεκτήματα & λειτουργίες:
• Παρακολούθηση εσόδων, εξόδων και ταμείου κατά κέντρο κόστους.
• Κίνηση πελατών, προμηθευτών ανά κέντρο κόστους.
• Διαχείριση και παρακολούθηση πολλαπλών κέντρων κόστους, διαχρονικά (ανεξαρτήτως οικ. Χρήσης).
• Κατανομή είδους στα κέντρα κόστους σε ποσότητα και αξία ανά παραστατικό.
• Κοστολόγηση έργου κατά κέντρο κόστους.
• Καρτέλες και υπόλοιπα πελατών – προμηθευτών, ανά κέντρο κόστους.
• Ομαδοποίηση και δυνατότητα ορισμού παραμετρικών πεδίων κέντρων κόστους.


Loyalty Card
Επιβράβευση πελατών μέσω συλλογής πόντων. Η συλλογή των πόντων μπορεί να γίνει π.χ. από τα είδη της αποθήκης που επιλέγει ο πελάτης ή από τη συνολική αξία κάθε αγοράς που πραγματοποιεί, ενώ ένας τρόπος που θα μπορούσε να γίνει η εξαργύρωση είναι με έκπτωση στο σύνολο της αξίας του παραστατικού. Η κάθε επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει τη διαχείριση συλλογής και εξαργύρωσης πόντων συνδυάζοντας όλους τους τρόπους που προσφέρει ή χρησιμοποιώντας τον καθένα ξεχωριστά, ανάλογα με τις ανάγκες της. Επιπλέον η διαχείριση προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής των πελατών που συμμετέχουν στη διαχείριση πόντων.


Διαχείριση Φυτοπροστατευτικών Σκευασμάτων
Η εξειδικευμένη διαχείριση για γεωπόνους που καλύπτει απόλυτα την ηλεκτρονική καταγραφή της λιανικής πώλησης φυτοπροστατευτικών σκευασμάτων!

• Αυτόματη αποστολή και καταγραφή της λιανικής πώλησης φυτοπροστατευτικών προϊόντων στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΥπΑΑΤ άμεσα και με ασφάλεια
• Αρχείο με όλα τα εγκεκριμένα φυτοφάρμακα και online σύνδεση με την εφαρμογή του ΥπΑΑΤ για συνεχή ενημέρωση του με φυτοπροστατευτικά προϊόντα που προστίθενται ή καταργούνται
• Καταγραφή των στοιχείων του αγρότη και του αγροτεμαχίου και πλήρης εικόνα για το τι έχει πουληθεί και πότε
• Εμφάνιση των προηγούμενων παραστατικών, κατά την τιμολόγηση πελάτη (αγρότη ή παραγωγού), με δυνατότητα επιλογής και αντιγραφής εκείνου που περιέχει παρόμοια στοιχεία


Διαχείριση Pick & Package
Η έξυπνη αυτή εφαρμογή, σχεδιασμένη για να λειτουργεί και σε οθόνες αφής, αυτοματοποιεί τη διαδικασία συλλογής και συσκευασίας προϊόντων, ενώ προσφέρει απόλυτη ακρίβεια και έλεγχο στις ποσότητες των εμπορευμάτων προς τιμολόγηση. Η εφαρμογή στο τερματικό κάθε συσκευαστηρίου επιστρέφει την πληροφορία που απαιτείται σε πραγματικό χρόνο από το συσκευαστή για την ακριβή ποσότητα, τη συσκευασία και όποια άλλη χρήσιμη πληροφορία είναι απαραίτητη προκειμένου να γίνει ο αυτόματος έλεγχος και στη συνέχεια η σωστή και άμεση εκτέλεση της παραγγελίας του πελάτη από την Εμπορική Διαχείριση. Επιπλέον, ο συσκευαστής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει αν θα αφήσει back order κάποια ποσότητα της παραγγελίας ή όχι.


Διαχείριση Αποθήκης με Κωδικούς Ομοίων – Αντιστοιχίες & Εφαρμογές Ειδών
Παρακολούθηση ειδών αποθήκης με δυνατότητα διαχείρισης απεριόριστων κωδικών ανά είδος για διαφορετικές εφαρμογές (π.χ. Barcode, Εργοστασιακοί Κωδικοί, Κωδικοί Προμηθευτών, Κωδικοί Αντικατάστασης). Προσφέρεται η δυνατότητα αντιστοίχισης μεταξύ ομάδων κωδικών για χρήση εναλλακτικών κωδικών κατά την αναζήτηση είδους. Επίσης δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικού αρχείου εφαρμογών (π.χ. ανταλλακτικό) που εφαρμόζεται σε μια ομάδα συσκευών, όπως και η αναζήτηση των ειδών κατά εφαρμογή.


Διαχείριση Barcodes
Διαχείριση Barcodes βάσει διεθνών προδιαγραφών (ΕΑΝ 13, ITF-14, UCC/EAN 128) σύμφωνα με το ΕΛΚΕΣΗΠ - ΕΑΝ ΕΛΛΑΣ.

• Δυνατότητα αυτόματης προβολής κατά την διαδικασία δημιουργίας του Barcode.
• Εισαγωγή ανά ετικέτα 15 πεδίων (στοιχείων πελάτη / προμηθευτή / είδους / παραστατικού, κειμένου, εικόνα) με καθορισμό θέσης.
• Δυνατότητα εκτύπωσης 2 διαφορετικών Barcodes ανά είδος στην αποθήκη ή ετικέτες ανά πελάτη/ προμηθευτή
• Ομαδική εκτύπωση Barcodes μέσω φίλτρων
• Αυτόματη εκτύπωση Barcodes κατά την καταχώρηση των παραστατικών αγορών και πωλήσεων


Διαχείριση Παρτίδων
Διαχείριση ειδών αποθήκης σε παρτίδες, µε παρακολούθηση υπολοίπων ανά προμηθευτή ή και παραστατικό αγοράς. Επίσης, προσφέρονται οι δυνατότητες διαχείρισης τιμοκαταλόγου ανά παρτίδα, υπολογισμού τιμής πώλησης του είδους βάσει πραγματικού κόστους διάθεσης ή επιστροφής των εμπορευμάτων βάσει προμηθευτή, ημερομηνίας αγοράς και ημερομηνίας λήξης, όπως και παρακολούθησης εγγυήσεων µε διαχείριση οριζόμενης ημερομηνίας λήξης.


Διαχείριση Ειδικών Συμφωνιών
Οι Ειδικές Συμφωνίες προσφέρουν την δυνατότητα ορισμού Εμπορικής Πολιτικής ανά Πελάτη / Προμηθευτή.
Αναλυτικότερα:
Για κάθε πελάτη / προμηθευτή μπορούν να οριστούν ειδικές τιμές ή εκπτώσεις, ανεξάρτητες των σταθερών τιμοκαταλόγων, για συγκεκριμένα είδη ή υπηρεσίες, είτε ομάδες αυτών. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα οι τιμές ή οι εκπτώσεις να προκύπτουν βάσει προκαθορισμένων ορίων ποσοτήτων και να ισχύουν για συγκεκριμένη ημερολογιακή περίοδο και συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής


Διαχείριση Serial Numbers
Δυνατότητα διαχείρισης Serial Numbers προσφέροντας επιπλέον πληροφορίες, όπως η διαθεσιμότητα των ειδών αποθήκης. Ταυτόχρονα, προσφέρεται και διαχείριση εγγύησης για κάθε Serial Number.


Διαχείριση Εγγυοδοσίας
Διαχείριση Εγγυοδοσίας με δυνατότητα αυτόματου υπολογισμού κενών φιαλών και περιεχομένου, για κάθε είδος με σκοπό τον αυτόματο υπολογισμό του στα παραστατικά αγορών και πωλήσεων. Προσφέρεται άμεση πληροφορία για την κίνηση των πελατών χονδρικής καθώς και σε συνδυασμό με την κίνηση των ειδών. Καλύπτει απόλυτα την ανάγκη επιχειρήσεων όπως εμπόριο ειδών πυρόσβεσης και εμπόριο καυσίμων (φιάλες υγραερίου) για κενά συσκευασίας


Διαχείριση Διαστάσεων
Δυνατότητα διαχείρισης έως και 5 μεταβλητών, με οριζόμενο τύπο υπολογισμού για τα παραστατικά πωλήσεων και αγορών
για παράδειγμα: μήκος x πλάτος x ύψος - φύρα.


Διαχείριση Παραγωγής – Κοστολόγησης
Διαχείριση των πρώτων υλών σε οποιαδήποτε γραμμή παραγωγής με: δημιουργία συνταγής, διαχείριση σταδίων παραγωγής, προσδιορισμό πρώτων υλών, κοστολόγηση, αποτελέσματα παραγωγής, στατιστικά στοιχεία και πληθώρα εκτυπώσεων.


Διαχείριση Συναλλαγών Εξωτερικού
Πλήρης διαχείριση φακέλου και κοστολόγησης εισαγωγών με 5 διαφορετικούς τρόπους κοστολόγησης των ειδών , με δασμολογικές κλάσεις , αυτόματο υπολογισμό συναλλαγματικών διαφορών και πληθώρα οικονομικών εκτυπώσεων. Επίσης, προσφέρεται η δυνατότητα αυτόματου επανυπολογισμού των αξιών στα παραστατικά που έχουν ήδη καταχωρηθεί κάθε φορά που πραγματοποιείται μεταβολή ισοτιμίας.


Φορητή παραγγελιοληψία & απογραφή (Remote Store)
Εκεί που ο χρόνος είναι πολύτιμος και η πληροφορία χρειάζεται να είναι άμεση είναι απαραίτητη η φορητή παραγγελιοληψία και απογραφή. Προσφέρει σε αληθινό χρόνο όλα τα απαραίτητα δεδομένα για την καταχώρηση παραγγελιών, την απογραφή των διαθέσιμων προϊόντων της αποθήκης, την ενημέρωση με στοιχεία των πελατών και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία απαιτείται άμεσα, εύκολα και απλά!


Hairstudio
Αποτελεί μία πρωτοποριακή εφαρμογή για τα Κομμωτήρια και Κέντρα Αισθητικής νέας γενιάς! Με τη χρήση πολλαπλών κριτηρίων, όπως τη μορφή προσώπου, το μήκος και τη ποιότητα μαλλιών, το χρώμα ή το ύφος, παρουσιάζει στους πελάτες την εικόνα τους με νέο χρώμα, νέο κούρεμα, νέο στυλ, πρωτότυπο μακιγιάζ κ.α. Εξασφαλίζει στους πελάτες το στυλ που τους ταιριάζει εύκολα, γρήγορα, απλά και χωρίς ατυχή πειράματα.


File Manager
Δυνατότητα εισαγωγής και εξαγωγής βασικών αρχείων της εφαρμογής όπως Πελατών / Προμηθευτών / Αποθήκης, εισπράξεων, πληρωμών, πωλήσεων και αγορών. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε:

• Ενημέρωση Ζυγιστικών
• Ενημέρωση Ταμειακών μηχανών
• Διαχείριση επικοινωνίας με φορητά τερματικά (Batch - On Line) για χρήση τιμολόγησης, παραγγελιοληψίας, εισπράξεων και διαχείριση Αποθήκης (απογραφή, παραλαβές)
• Δημιουργία και Αποστολή τιμοκαταλόγων σε ηλεκτρονική μορφή
• Δημιουργία και Αποστολή παραστατικών πωλήσεων
• Εισαγωγή ηλεκτρονικών παραστατικών για ενημέρωση του αρχείου αγορών


e–commerce
H εφαρμογή e-commerce επιτυγχάνει τη σύνδεση της εμπορικής διαχείρισης με e-shop. Σε αληθινό χρόνο όλες οι πληροφορίες για τα είδη της αποθήκης, τους πελάτες, τους τιμοκαταλόγους, τις παραγγελίες, τις αγορές και τις πωλήσεις μεταφέρονται αυτόματα και αμφίδρομα. Πιο συγκεκριμένα μπορούν να μεταφερθούν από την εμπορική διαχείριση στο e-shop πληροφορίες όπως: νέα είδη ή αλλαγή σε ήδη υπάρχοντα, αλλαγές στις τιμές και στη διαθεσιμότητα των ειδών, νέες εικόνες προϊόντων ή αλλαγή σε ήδη υπάρχουσες και από το e-shop στην εμπορική διαχείριση: παραγγελίες που καταχωρούνται στο e-shop, νέοι πελάτες και όλα τα στοιχεία τους που καταχωρούν στο e-shop. Η διαδικασία της ενημέρωσης μπορεί να γίνει χειροκίνητα ή αυτόματα, ορίζοντας το χρονικό διάστημα που επιθυμείτε. Το PRISMA Win® e-commerce συνδέεται με ένα e-shop που μπορεί να προσαρμοστεί στο μοντέλο και στη δραστηριότητα οποιασδήποτε επιχείρησης με απλές διαδικασίες και ασφάλεια στις συναλλαγές. Έχει δημιουργηθεί με διαδεδομένα εργαλεία που προσφέρουν απεριόριστες δυνατότητες για περαιτέρω επέκταση (Joomla VirtueMart) και είναι ευέλικτα και φιλικά προς τους χειριστές.


Σύνδεση προγραμμάτων PRISMA Win® με Ταμειακά Συστήματα
(Φορολογικός εκτυπωτής)


Σύνδεση προγραμμάτων PRISMA Win® με Ταμειακά Συστήματα
(Αμφίδρομη επικοινωνία Batch - On Line)

1