Εστίαση Delivery

Cafe, εστιατόριο, γρήγορο φαγητό, ταβέρνα, bar-restaurant, πολυχώρος, αναψυκτήριο, ψησταριά, νυχτερινό κέντρο; Αλυσίδα ή αυτόνομο κατάστημα; Με μία αίθουσα ή πολλές; H εφαρμογή PRISMA Win® της Megasoft αποτελεί την ιδανική επιλογή για όλες τις επιχειρήσεις Εστίασης!

Ολοκληρωμένο σύστημα μηχανογράφησης με κύκλωμα που συνδέει αρμονικά και καλύπτει όλες τις λειτουργίες της επιχείρησης όπως: κουζίνα, τραπέζια, κρατήσεις, ταμείο, παραγγελιοληψία, back office, πελάτες, προμηθευτές, αποθήκη.

Διατίθενται στις παρακάτω εκδόσεις για να επιλέξετε αυτή που ταιριάζει απόλυτα στη δική σας επιχείρηση:

PRISMA Win® Εστίαση

Σε ένα χώρο που σημαντικό ρόλο παίζει όχι μόνο η σωστή εξυπηρέτηση του Πελάτη, αλλά και η άμεση κάλυψη των αναγκών και των επιθυμιών του σε συνδυασμό με άριστης ποιότητας υπηρεσίες, η εφαρμογή PRISMA Win® Εστίαση δίνει τη λύση!
Ολοκληρωμένο σύστημα παραγγελιοληψίας πανεύκολο στη χρήση, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα και γρήγορα από οποιονδήποτε υπάλληλο.
Συμβάλλει στην ανάπτυξη του πελατολογίου και ταυτόχρονα στη διατήρηση του υπάρχοντος, ενώ βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης που θα την επιλέξει.

Συμπεριλαμβάνονται τα Modules:
• Διαχείριση Αποθήκης – Συνταγών Ειδών – Αυτόματων Αναλώσεων
• Διαχείριση Εναλλακτικών Κωδικών
• Διαχείριση Ελάχιστης Κατανάλωσης
• Διαχείριση Loyalty Card

Χαρακτηριστικά
Λειτουργεί τοπικά ή και δικτυακά (offline - online) σε σύνδεση με τον PRISMA Win® Point Of Sale Manager ή και το Back office (όλες τις εφαρμογές PRISMA Win®)
Εκτύπωση με χρήση ΑΔΗΜΕ ή ΕΑΦΔΣ ή ταμειακή
Βάση δεδομένων MS SQL Express ή Standard Edition

Παραμετρικότητα
• Xρήση οθόνης αφής
• Προγραμματισμός εμφάνισης της οθόνης αφής
• Ρυθμιζόμενα πληκτρολόγια
• Παραμετροποίηση οθόνης για χρήση από εταιρείες οποιουδήποτε κλάδου εστίασης
• Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
• Επιλογή γλώσσας Αγγλικά / Ελληνικά

Λειτουργικότητα
• Παραγγελιοληψία
• Προγραμματισμός Παραγγελιών
• Διαχείριση Τραπεζιών - απεικόνιση τραπεζιών στην οθόνη για πιο εύκολη παραγγελιοληψία
• Διαχείριση σερβιτόρων ανά βάρδια
• Διαχείριση κρατήσεων
• Διαχείριση Delivery με δυνατότητα αναγνώρισης εισερχόμενων κλήσεων κατά την παραγγελιοληψία
• Διαχείριση Ελάχιστης Κατανάλωσης
• Διαχείριση Τροποποιητών για μεγαλύτερη προσαρμοστικότητα στην παραγγελιοληψία
• Ταυτόχρονη έκδοση αποδείξεων λιανικής (απόδειξη σε αναμονή με δυνατότητα έκδοσης επόμενων)
• Αυτόματη αναζήτηση και καταχώρηση στοιχείων Πελατών/Προμηθευτών από τη Γ.Γ.Π.Σ
• Ευρετήρια πελατών - Εκτύπωση ετικετών αλληλογραφίας
• Έλεγχος υπολοίπου αποθήκης
• Κατάλογοι ειδών
• Πολιτική εκπτώσεων
• Ποσοτικές προσφορές (Mix & Match)
• Διαχείριση πακέτων προσφορών (combo)
• Ζυγιζόμενα είδη
• Έκδοση Τιμολογίου
• Εκτύπωση απόδειξης στο τέλος ή με κάθε πώληση
• Γρήγορο κλείσιμο Απόδειξης
• Παρακολούθηση ακυρωμένων συναλλαγών
• Αντικατάσταση αποδείξεων σε τιμολόγιο
• Τιμοκατάλογοι ανά τομέα (αίθουσα, take away, delivery) και ανά αίθουσα, τραπέζι ή πελάτη

Άλλες Λειτουργίες
• Ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια
• Παρακολούθηση ταμείου
• Ευρετήριο – επισκόπηση συναλλαγών
• Ομαδική Αποστολή SMS
• Πλήθος στατιστικών αναφορών και εκτυπώσεων όπως για παράδειγμα: Πωλήσεις Ανά Ημέρα και Ώρα όπου μπορείτε να δείτε πώς κατανέμεται ο όγκος των πωλήσεων και ανάλογα να διαχειριστείτε το προσωπικό σας, Κινήσεις ανά είδος όπου μπορείτε να δείτε πώς κινούνται τα πιάτα που θα επιλέξετε ώστε να έχετε σαφή εικόνα για τις προτιμήσεις των πελατών σας και αντίστοιχα να φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων σας, Αναφορά κατά κατηγορία Φ.Π.Α., Κατάσταση εισπράξεων ανά σερβιτόρο κ.α.

PRISMA Win® Call Server: Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα σύνδεσης του modem ή του τηλεφωνικού κέντρου σε έναν Η/Υ, στον οποίο δεν είναι απαραίτητη η εγκατάσταση της εφαρμογής POS. Στην περίπτωση, λοιπόν, που υπάρχει ένας διαθέσιμος Η/Υ στο χώρο μπορεί να οριστεί ως διαχειριστής εισερχομένων κλήσεων χωρίς να είναι απαραίτητη επιπλέον άδεια χρήσης POS εφαρμογής και να στέλνει τις εισερχόμενες κλήσεις στα POS για την παραγγελιοληψία, έτσι ώστε να μην επιβαρύνονται τα σημεία πώλησης.

PRISMA Win® Delivery

Η εφαρμογή PRISMA Win® Delivery διευκολύνει την καθημερινότητα των επιχειρήσεων διανομής φαγητού, την άμεση ανταπόκριση στις κλήσεις των πελατών χωρίς να χάνεται πολύτιμος χρόνος, τη γρήγορη παραγγελιοληψία, τη μεταβίβαση της παραγγελίας στην κουζίνα χωρίς καθυστερήσεις και την άμεση παράδοσή της στον πελάτη. Ιδιαίτερα σε ημέρες και ώρες με αυξημένο φόρτο εργασίας, συμβάλλει στην άμεση και αποτελεσματική διεκπεραίωση βγάζοντας κυριολεκτικά την επιχείρηση «ασπροπρόσωπη» στον πελάτη!
Στην εφαρμογή συμπεριλαμβάνoται τα Modules:
Διαχείριση Εναλλακτικών Κωδικών

Διαχείριση Εκπτώσεων


Παραμετρικότητα
• Χρήση οθόνης αφής
• Προγραμματισμός εμφάνισης της οθόνης αφής
• Ρυθμιζόμενα πληκτρολόγια
• Παραμετροποίηση οθόνης για χρήση παραγγελιοληψίας και όχι μόνο από εταιρείες οποιουδήποτε κλάδου εστίασης
• Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
• Επιλογή γλώσσας Αγγλικά / Ελληνικά

Λειτουργικότητα

Παραγγελιοληψία
• Αναδυόμενο παράθυρο εισερχόμενης κλήσης
• Πολλαπλοί τηλεφωνικοί αριθμοί & πολλαπλές διευθύνσεις αποστολής ανά πελάτη
• Επιπλέον πληροφορίες πελάτη όπως: όροφος και όνομα στο κουδούνι
• Λίστα αποδεκτών ανά πελάτη π.χ. εταιρείες, υπηρεσίες, νοσοκομεία
• Δυνατότητα αντιγραφής προηγούμενων παραγγελιών
• Εκτύπωση στην απόδειξη σχολίων σχετικά με τα στοιχεία αποστολής
• Προγραμματισμός Παραγγελιών
• Παραγγελιοληψία και δυνατότητα αποστολής της παραγγελίας σε περισσότερους από έναν εκτυπωτή ανάλογα με τα είδη που αφορά
• Αναζήτηση της παραγγελίας με χρήση αναγνώστη barcode
• Εμφάνιση παραγγελιών σε κατάσταση αναμονής
• Παρακολούθηση της κατάστασης των παραγγελιών π.χ. Εκκρεμείς, Ολοκληρωμένες, Ταξινόμηση παραγγελιών ανά γεωγραφική ζώνη
• Ενδεικτικός χρόνος αναμονής
• Κλείσιμο βάρδιας διανομέα. Παρακολούθηση και έλεγχος διανομέων. Ποιοι διανομείς είναι εκτός καταστήματος και για πόσο χρόνο, αλλά και πόσα χρήματα πρέπει να παραδώσει ο κάθε διανομέας, πόση ώρα χρειάστηκε ο καθένας για να παραδώσει την παραγγελία και πόσες παραγγελίες παρέδωσε κάθε διανομέας στη βάρδιά του.
• Διαχείριση Τροποποιητών για μεγαλύτερη προσαρμοστικότητα στην παραγγελιοληψία
• Ταυτόχρονη έκδοση αποδείξεων λιανικής (απόδειξη σε αναμονή με δυνατότητα έκδοσης επόμενων)
• Ευρετήρια πελατών - Εκτύπωση ετικετών αλληλογραφίας - ¬Αυτόματη αναζήτηση και καταχώρηση στοιχείων Πελατών/Προμηθευτών από τη Γ.Γ.Π.Σ
• Κατάλογοι ειδών
• Τιμοκατάλογοι ανά τρόπο πώλησης (take away, delivery) ή πελάτη
• Διαχείριση πακέτων προσφορών (combo)
• Ζυγιζόμενα είδη
• Έκδοση Τιμολογίου
• Γρήγορο κλείσιμο Απόδειξης
• Αποστολή μηνιαίων συγκεντρωτικών καταστάσεων Μ.Υ.Φ

Άλλες Λειτουργίες
• Ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια
• Παρακολούθηση ταμείου
• Ευρετήριο - επισκόπηση συναλλαγών
• Ομαδική Αποστολή SMS
Πλήθος στατιστικών αναφορών και εκτυπώσεων όπως για παράδειγμα: Πωλήσεις Ανά Ημέρα και Ώρα όπου μπορείτε να δείτε πώς κατανέμεται ο όγκος των πωλήσεων και ανάλογα να διαχειριστείτε το προσωπικό σας, Κινήσεις ανά είδος όπου μπορείτε να δείτε πώς κινούνται τα είδη που θα επιλέξετε ώστε να έχετε σαφή εικόνα για τις προτιμήσεις των πελατών σας και αντίστοιχα να φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων σας. Αναλυτική κατάσταση παραστατικών ανά διανομέα, Αναλυτική κατάσταση παραστατικών ανά πελάτη, Είσπραξη ανεξόφλητων κ.α.

PRISMA Win® Call Server: Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα σύνδεσης του modem ή του τηλεφωνικού κέντρου σε έναν Η/Υ, στον οποίο δεν είναι απαραίτητη η εγκατάσταση της εφαρμογής POS. Στην περίπτωση, λοιπόν, που υπάρχει ένας διαθέσιμος Η/Υ στο χώρο μπορεί να οριστεί ως διαχειριστής εισερχομένων κλήσεων χωρίς να είναι απαραίτητη επιπλέον άδεια χρήσης POS εφαρμογής και να στέλνει τις εισερχόμενες κλήσεις στα POS για την παραγγελιοληψία, έτσι ώστε να μην επιβαρύνονται τα σημεία πώλησης.

Modules

PRISMA Win KDS (Kitchen Display System)
H διαχείριση εγκαθίσταται σε οθόνη αφής οποιασδήποτε ανάλυσης, ενώ μπορεί να λειτουργήσει και με ποντίκι, τοποθετείται στα σημεία του χώρου εστίασης που απαιτείται όπως είναι η κουζίνα, το μπαρ, ή ο μπουφές κ.α. και δείχνει σε real time τις παραγγελίες που πρέπει να εκτελεστούν, αντικαθιστώντας τις εκτυπώσεις. Στα πλαίσια του διαδραστικού ελέγχου των παραγγελιών στην κουζίνα προσφέρει και δυνατότητες ταξινόμησης των παραγγελιών, αλλαγής της κατάστασης κ.ά.

Χαρακτηριστικά:
• Σχεδίαση οθόνης ανά πόστο με δυνατότητες ορισμού πλάτους και πλήθους στηλών
• Η εμφάνιση όλων των καταστάσεων είναι παραμετρικά οριζόμενη από τους χειριστές (χρώματα, γραμματοσειρές)
• Ταυτόχρονη συνολική εικόνα των παραγγελιών ομαδοποιημένη ανά είδος
• Φιλτράρισμα των ειδών ανά πόστο
• Αποστολή μηνυμάτων από την κουζίνα προς οποιοδήποτε σερβιτόρο ή πόστο

Διαχείριση Αποθήκης - Συνταγών Ειδών - Αυτόματων Αναλώσεων Πατήστε για σύμπτυξη
Παρακολούθηση διαθεσιμότητας ειδών αποθήκης με δυνατότητα ενημέρωσης από back office, διόρθωση υπολοίπου μέσω κινήσεων απογραφής, καταχώρηση νέων παραλαβών. Συνταγές παραγωγής με υπολογισμό των αναλώσεων σε όλα τα επίπεδα της παραγωγικής διαδικασίας.

Διαχείριση Ελάχιστης Κατανάλωσης
Δυνατότητα παρακολούθησης εισιτηρίων εισόδου με έλεγχο ποσού ελάχιστης κατανάλωσης.

Διαχείριση Loyalty Card
Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα επιβράβευσης των πελατών κάθε επιχείρησης, αρχικά με τη συλλογή των πόντων είτε από τα είδη της αποθήκης της, είτε από τη συνολική αξία κάθε αγοράς του πελάτη και στη συνέχεια την εξαργύρωσή τους με δώρα (είδη με 100% έκπτωση) ή με έκπτωση στο σύνολο της αξίας του παραστατικού.

Συμπεριλαμβάνει το Module Εκπτώσεις: προσφέρει τη δυνατότητα ορισμού εκπτώσεων που θα ισχύουν κατά περίπτωση για συγκεκριμένες ημέρες και ώρες.

Οι εκπτώσεις ορίζονται σε ομάδες ειδών ή σε διαφορετικές κατηγορίες πελατών, όπως για παράδειγμα το προσωπικό της επιχείρησης, πελάτες χονδρικής κ.α..

File Replication
Μέθοδος συγχρονισμού των PRISMA Win Point of Sales συστημάτων, μέσω της οποίας συγχρονίζονται τα αρχεία πελατών, αποθήκης και κινήσεων. Η διαδικασία συγχρονισμού μεταξύ των σημείων πώλησης, εκτελείται είτε με επιλογή από τους διαχειριστές του συστήματος, είτε μέσω batch διαδικασιών που εκτελούνται αυτόματα σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα. Για παράδειγμα, από το κεντρικό, μπορείτε να στείλετε ενημέρωση στα περιφερειακά σημεία πώλησης σχετικά με την αποθήκη και τους τιμοκαταλόγους. Αντίστοιχα, από τα περιφερειακά σημεία πώλησης μπορείτε να ενημερώσετε με τις κινήσεις τους το κεντρικό. Η διαδικασία προσφέρει, μεταξύ άλλων, και τα εξής πλεονεκτήματα:

Ευελιξία ως προς τη διαδικασία μεταφοράς των αρχείων.
Εύκολη διαδικασία εγκατάστασης που δεν προαπαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις σχετικά με την βάση δεδομένων (SQL server).
Σημαντικά μικρότερο συνολικό κόστος της υπηρεσίας, εφόσον δεν είναι απαραίτητη η εγκατάσταση της Std έκδοσης του Ms Sql Server.
Μη απαραίτητη διακοπή λειτουργίας των σημείων πώλησης σε περίπτωση αναβάθμισης της εφαρμογής.

1